środa, 25 października 2017

Dobry sprzęt audio – ważna sprawa

Dobry soundsystem to ważna sprawa. Fanów muzyki na pewno nie muszę o tym fakcie przekonywać. Tak naprawdę jednak każdy powinien zainwestować w jakiś przyzwoity sprzęt. Bo nawet jeśli słuchamy głównie muzyki z radia – czemu nie postarać się o lepszą jakość? 

I żebyście mnie dobrze zrozumieli – nie jestem audiofilem, który potrzebuje głośników za 2 tysiące i złotych wykończeń minijacka. Bez przesady. Czasami jednak wystarczy – zamiast kupować najtańsze głośniki do komputera – dołożyć 100 zł i naprawdę poczuć różnicę.

Ostatnio znalazłam dobre oferty w tym sklepie internetowym. To ciekawe, bo z tego co widzę, nie jest to ich główna specjalizacja. Raczej nastawiają się na sprzęt do szkół i przedszkoli. Wracając jednak do soundsystemów - sama korzystam z głośników za około 200 zł. Dobry zestaw 2+1, a do tego zewnętrzna karta muzyczna – to mi wystarcza, żeby dźwięk był odpowiednio przejrzysty, a bas czysty.

Inna sprawa to słuchawki. Po długim zastanowienia postawiłam na popularne Beatsy. Jedni rozpływają się w zachwytach, inni twierdzą, że za te pieniądze można mieć coś o wiele lepszego. Może. Ja jednak trafiłam na promocję i udało mi się zdobyć Beatsy dokanałowe za 350 zł. I wiecie co? To najlepiej wydana kasa w moim życiu.

Ale koniec końców – nie wierzcie opiniom z internetu. Przejechałam się na tym nieraz. Najlepiej pójść do specjalistycznego sklepu i samemu posłuchać jak dane głośniki albo słuchawki grają w rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz