sobota, 11 maja 2013

Kolorowe ciała


Większość gwiazd ozdabia swoje ciała tatuażami. Każdy ma wzór, który w pewien sposób go odzwierciedla. Jedne gwiazdy się z nimi afiszują i umieszczają je w widocznych miejscach, inne wykonują tatuaże przede wszystkim dla siebie, które niekoniecznie na pierwszy rzut oka są dostrzegalne dla innych.




Niektóre osoby wybierają tatuaże w kolorze czarnym, a inne kolorowe. Dobre jest również to, że każdy sam (o ile ma takie umiejętności) może zaprojektować tatuaż, który pojawi się na jego ciele.
Ja sama z miłą chęcią chciałabym sobie zrobić tatuaż, ale niestety mój chłopak wyraził zgodę tylko na taki o treści :Nie lubię tatuaży :D W sumie mogłabym zrobić sobie jakiś wzór, ale problem polega na tym, że po pierwsze nie mam na to funduszy, a po drugie nie jestem zdecydowana na żaden motyw, a nie chcę tego później żałować przez resztę życia. Zastanawiałam się nawet nad różnymi aforyzmami, ale te po polsku wydaje mi się, że nie będą wyglądały zbyt ciekawie, a w innym języku nie znam zbyt wielu ciekawych cytatów. Może pomyślę nad jakimś fragmentem ulubionej piosenki :) A Wy, co sądzicie o tatuażach u dziewczyn? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz